..................................................................................................................

fredag 14 januari 2011

Min dag!

Ja, Virre verkar ha försvunnit, jag skrev till henne på FB för att fråga vad som hände! Men denna blogg är självklart valfri, å här tvingar vi inte någon utan vi ska bara inspirera !

Jag har haft en riktig mat-eftermiddag !!




Bullar!

Knyckte en ... Å sen en till! Men inte av sug utan mest för att kolla om de går att bjuda på, men jag blir aldrig nöjd med mina bullar!! Alltid för torra enligt mig ...




Chili con Carne! Inte så farligt, mycket grönt, samt stora bönor som jag la i idag!!




Gjorde en soppa häromdagen med överkokt broccoli och pasta, den fick bli barnmat å ska in i frysen!!

Å mellis med stora killen!!




Mums! Urgoda apelsiner!!

Hoppas på en bra helg, inte lika sugen på dittan å dattan som förut, mest hungern som ska hållas koll på!

Kramelikram å pussilago

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar