..................................................................................................................

onsdag 19 januari 2011

Ja å min sallad!

Men idag stannade jag till på ett fik för att ta en liten smörgås å de hade en underbar salladsbuffe! Man fick välja mellan 6-8 sorter, och det fanns pestopasta, bulgur, sallad, inlagda champinjoner, kronärtskockor, räkor, kräftor, varmrökt lax, kyckling, fetaost etc. Underbart gott och jag funderade på att köpa med mig hem, priset var helt ok, men jag blev dock lite snål!! Men ska ta med mig lite sällskap nån dag och åka dit igen :-)

Kvällen har sett ut såhär;




Citronvatten!! Nyttigt och gott!




Wokade grönsaker blandade med grillad fläskfilé i skivor samt en skvätt "godimat" (havre istället för grädde) !! Mums! Tillsammans med lite pasta ...

Sambon kom hem med ett X box så jag firade med ett par klunkar vin!

Nyfiken på vart Anna ska ta vägen ??!!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar