..................................................................................................................

tisdag 11 januari 2011

Matglad

Kevin är inne i någon slags mat-strejkar period! Om jag frågar honom vad han vill äta så svarar han oftast soppa! Jag har testat varma koppen å det funkade inte, och den enda soppan jag brukar göra ä fisksoppa!!

Å inte kan vi la äta fiskesöppe varevige da!!! ??!!

Han petar i maten, vill helst bara ha välling, å ibland får jag hota och belöna för att han ska få i sig någonting! I mellandagarna fick jag i honom en tallrik mat genom att låtsas att vi skulle bli dinosaurier om vi åt...

Idag skulle han ha haklapp, sen tappade han maten i haklappen innan den åkte in i munnen! En fiskpinne fick han nog i sig iallafall!

Alla tips är dock välkomna ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar