..................................................................................................................

tisdag 17 maj 2011

Att vara mamma

Man är mamma 100% av dygnets alla timmar

Även om man älskar detta arbete så är man ju som mamma inte mer än människa

Även en mamma med stort hjärta och gott om tålamod kan ha dåliga dagar

Med man menar jag ju såklart me myself and I!

Igår var en bottendag, verkligen ... Men det tog jag igen idag!




















Lekpark till lekpark med kyrkis som avslut!

1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Kul att du kom förbi min blogg och bra att du lämnade ett spår så att jag kunde höra av mig tillbaka.

    Nej att vara mamma är inte lätt. Jag förundas varje dag hur annorlunda det är mot vad jag tänkte om det innan jag fick barn. Verkligen en överaskning, och då menar jag inte bara possitiv ;)

    Här kämpas det på som du säjer med ungar, kilon, språk, kärlek osv.

    Kom gärna tillbaka och berätta mer om dig.
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera